Úzkosti a deprese

V posledních letech jsou úzkosti a deprese na vzestupu. Náš každodenní život je provázen dost často stresem, který přestáváme zvládat. Tělo se začíná bouřit a ukazuje nám, že má tzv. dost což se může projevovat pocity na omdlení, třesem, křečemi, bušením srdce  a dalšími velice nepříjemnými projevy. Člověk může mít až strach, že zemře. Obvykle následuje návštěva lékaře a ten doporučí kolečko různých vyšetření. Většinou jde o kardiologická či neurologická pracoviště, které postižený navštíví, ale tam se obvykle neprokáže žádné onemocnění. Takto se totiž projevuje panická úzkostná porucha. Fyzickou příčinou těchto poruch je rozhození neurovegetativního systému. I ti nejodolnější z nás, pokud jsou vystavováni dlouhodobému stresu, mohou onemocnět touto poruchou.

Existuje ale samozřejmě i celá řada jiných úzkostí. Tyto úzkosti působí na náš život velice rušivě. Deprese nám dokonce znemožňuje žít plnohodnotný život. U depresí kde je příčina ve fyzickém těle se člověk sice nevyhne léčbě psychofarmaky, ale i tak je vhodná a doporučená psychoterapeutická léčba. Kineziologické odblokování emocionálního stresu velice dobře pomáhá odstraňovat tyto potíže, u hlubokých depresí zlepšuje výrazně stav nemocných. U depresí i úzkostí lze velice dobře vytestovat příčiny a spouštěče onemocnění a tím je umožňuje odstranit a cíleně léčit.

Kineziologické odblokování emocionálních příčin úzkostí a depresí je jednou z nejlepších metod při odstraňování úzkostí.

Sjednejte si schůzku >>>